מאדו אוצרי, M.A.

מנהלת פיתוח עסקי, ושיווק ומכירות של מכשור רפואי

מאדו אוצרי הינה בעלת תואר שני באבטחת איכות מאוניברסיטת חיפה, עם ניסיון של למעלה מ -13 שנים בניהול איכות בארגונים בינלאומיים בתחומים שונים כגון תשתיות אבטחת איכות, איכות ספקים, כיולים, הדרכה והכשרה, PMS וכו '. מאדו הובילה פעילויות אבטחת איכות בענפים ומערכות שונות: ISO 9001, ISO 17025, ISO 13485, AS 9100.

לפני הצטרפותה ל- Gsap מאדו עבדה ב-Motus GI כמנהלת אבטחת איכות, בפיליפס כ- SQE וכסיוע PMS, ב-Given Imaging כמנהלת תשתיות אבטחת איכות, ב-Flex כמנהלת תשתיות אבטחת איכות ובמ.ב.א הזורע כמנהלת איכות.
בתפקידיה הקודמים מאדו שימשה כגורם מניע בפיתוח וביישום תרבות איכות, בהתאם לנהלי החברה ולתקנים הבינלאומיים החלים עליהן.
הניסיון של מאדו כולל ביקורות פנימיות וחיצוניות, הובלה ותאום של ביקורות וטיפול בממצאים, ניהול איכות ספקים, אפיון ויישום תוכניות של פעילויות מונעות ומתקנות.

בשנתיים האחרונות ב- Gsap מאדו מובילה את השיווק והמכירות של תחומי המכשור הרפואי והקליניקה. בתפקידה, היא אחראית על שיווק שירותי האיכות והרגולציה עבור חברות מכשור רפואי ושירותי ה-CRO שלנו לכל תעשיית הביומד. בנוסף, היא אחראית על אסטרטגיות שיווק, הגדרת תכנית עבודה וביצועה. למאדו יש ניסיון בתחום הרלוונטי מתפקידיה הקודמים, המאפשר לה לתקשר עם הלקוחות ועם הלקוחות הפוטנציאליים בשפה מקצועית ועדכנית. במקביל לפעילות זו, מאדו אחראית גם להוביל את הפיתוח העסקי של קבוצת החברות של משפחת Gsap על ידי תמיכה בהנהלת חברות הבת באיתור הזדמנויות ומיקסומן.


דילוג לתוכן window.TEAMME_CONFIG = { companyNamespace: "bringthemhome", };